VOGUE: Kapitał Piękna

DANUCERA to nowa marka na polskiej mapie kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Jednak za oceanem cieszy się ogromną popularnością, nawet u największych gwiazd.

We wrześniowym wydaniu VOGUE POLSKA znajduje się obszerny wywiad z założycielką marki- Danutą Mieloch, w którym opowiada o celach i założeniach, którymi kierowała się tworząc autorskie receptury kosmetyków. 

Co to jest Danucera i Jak Powstała?

DANUCERA to marka kosmetyczna, której fundamenty opierają się na filozofii clean beauty – pielęgnacji opartej na naturalnych i bezpiecznych dla skóry składnikach. Założycielka marki, Danuta Mieloch, zdobyła swoje wykształcenie kosmetyczne w Polsce, gdzie nauczyła się podstaw oraz holistycznego podejścia do skóry i manualnej pracy na tkankach. Następnie kontynuowała edukację i praktykę w Paryżu oraz Nowym Jorku, współpracując z najbardziej cenionymi kosmetologami na świecie.

W 2004 roku Danuta Mieloch otworzyła swój wielokrotnie nagradzany salon kosmetyczny Rescue Spa w Filadelfii, a kilka lat później także w Nowym Jorku. To właśnie tam opracowała swoje autorskie zabiegi, takie jak Rescue Facial oraz Biolift Facial z wykorzystaniem bioprądów. Zabiegi te łączą nowoczesne technologie z głębokim relaksem, który stanowi klucz do skutecznej pielęgnacji. Procedura zaczyna się od rozluźnienia całego ciała – przed przystąpieniem do pielęgnacji twarzy kosmetyczka dba, by ramiona były rozluźnione. Skóra twarzy jest następnie poddawana działaniu pary, która ją zmiękcza i przygotowuje do dwuetapowego, głębokiego oczyszczania, z użyciem produktów marki DANUCERA - czytamy w Vogue.

Produkty DANUCERA – Siła Naturalnych Składników

Kosmetyki DANUCERA bazują na filozofii czystej pielęgnacji i minimalizmowi. Wszystkie produkty marki są starannie opracowane z myślą o efektywności, ale także o dobrostanie skóry. W linii DANUCERA znajdziemy kluczowe produkty takie jak:

  1. Cerabalm – balsam oczyszczający do twarzy
  2. D22 Tonic – tonik złuszczający, który usuwa martwe komórki naskórka, przygotowując skórę do dalszej pielęgnacji
  3. Master Mask – maska działająca jak probiotyk, która intensywnie odżywia i regeneruje skórę.
  4. Cream Supreme – ujędrniający  i nawilżający krem do twarzy

Produkty są wzbogacone o naturalne składniki, takie jak olej z rzeżuchy łąkowej, ekstrakt z hibiskusa oraz rokitnik, które wspomagają odnowę i regenerację skóry. Kosmetyki są bezzapachowe i nietestowane na zwierzętach, co jest zgodne z filozofią clean beauty.

Filozofia DANUCERA: Clean Beauty, Technika i Regularność

Podstawowymi założeniami w dbaniu o swoją skórę jest nie tylko odpowiednia technika, naturalne i czyste składniki, ale również regularność, której często nam brakuje.

Jeżeli chodzi o technikę, podstawa DANUCERY to oczyszczanie, które jest dwuetapowe (pre-cleansing i oczyszczanie właściwe). Ważne jest, aby poświęcić czas na masaż podczas zabiegu oczyszczania oraz lekką eksfoliację przy użyciu dwustronnego ręcznika.

Następny krok to złuszczanie naskórka przy użyciu toniku. Przy tym zabiegu, jeśli zastosujemy odpowiednią technikę, możemy wyraźnie poprawić kontur twarzy, nadając jej lekki efekt liftingu, oraz przygotować skórę do właściwej pielęgnacji.

Kolejnym krokiem jest właściwa pielęgnacja. Do tego etapu mamy trzy produkty: Master Mask, Mega Serum i Iconic Eye. Master Mask, która działa jak probiotyk dla skóry, warto stosować przynajmniej kilka razy w tygodniu. Mega Serum to serum do twarzy, które powinno być używane codziennie, przynajmniej raz dziennie. Dzięki zawartości witaminy C, niacynamidu, kompleksowi minerałów i skwalanu, nasza skóra staje się odżywiona, rozświetlona, a jej elastyczność wyraźnie poprawiona.

DANUCERA to kulminacja wiedzy, doświadczenia oraz pasji Danuty Mieloch do pielęgnacji skóry. Jej produkty wyróżniają się na rynku dzięki naturalnym składnikom oraz efektywności, które pomagają w zachowaniu zdrowego i promiennego wyglądu. Marka dba o każdą skórę.

Seria jest bezzapachowa oraz nie była testowana na zwierzętach.

Więcej informacji o marce, technice oraz założycielce marki, znajdziesz we wrześniowym wydaniu magazynu VOGUE na 263 stronie.

Shop now